Naše společnost se zabývá prodejem náhradních dílů a autodílů pro osobní automobily. Specializujeme se na podvozkové komponenty, brzdy, ramena, tlumiče, ložiska, pružiny, poloosy a specifické díly, jako jsou DPF filtry, kardanové hřídele, kardanové tyče, sací trubkové moduly, převodky řízení, tyče řízení, nápravnice a servočerpadla, jakož i elektrické komponenty .

Zaručujeme kvalitu, renomované značky, konkurenceschopné ceny a maximální spokojenost našich zákazníků. Naše důvěryhodnost je potvrzena jako ověřený E-SHOP na platformě HEUREKA, kde si můžete přečíst naše recenze.

https://obchody.heureka.cz/autoflexdily-cz/recenze/overene

Na trhu působíme od roku 2010 pod registrovanou společností AUTO-FLEX EU, s.r.o., s novou prodejnou v Levoči. Dříve jsme působili iv Trenčíně a mnoho zákazníků nás zná z blízkého okolí, ale žal kvůli pandemii jsme prodejnu v Trenčíně zavřeli, ale plánujeme otevřít další provoz aj v Českej republike, a být tak ještě blíže k vám.

S našimi zkušenostmi přibližně od roku 2010 v oblasti prodeje náhradních dílů jsme zpracovali tuny autodílů od stovek výrobců. Proto jsme si jisti, že nenabízíme pouze prodej, ale také prvotřídní poradenství ohledně dílů respektive komplexní služby. Aktivně vyhledáváme i obtížně dostupné díly na trhu pro naše zákazníky, včetně těch, které nejsou k dispozici ani v originálních autorizovaných servisech. V tomto jsme specifičtí.

Existují případy, kdy naši zákazníci ochotně čekají na objednané díly i 1-2 měsíce, jedna se většinou o těžko dostupné díly na trhu, projevují nám za to vděčnost, neboť i tento přístup nám umožňuje poskytovat individuální a profesionální péči o naše klienty a zajistit to , že jejich potřeby jsou naplněny s maximální péčí.

V tomto jsme odlišní od ostatních prodejen a internetových obchodů. Kromě běžných náhradních dílů jsme schopni nalézt a zajistit i ty, které nejsou dostupné na trhu. Samozřejmě, ne vždy se nám to povede, existují situace, kdy je to prostě nemožné. Avšak většinou dosahujeme úspěchu a právě proto se k nám zákazníci rádi vrátí, protože jsou s našimi službami spokojeni.

Další výhodou, kterou disponujeme, je přímý kontakt se zákazníkem. Osobně voláme každému zákazníkovi, abychom s ním konzultovali a probrali detaily týkající se času dodání, dostupnosti dílu nebo jeho nejbližšího naskládání. Tyto informace poskytujeme telefonicky nebo osobně v naší prodejně. Na rozdíl od zahraničních e-shopů, neposíláme automatické e-maily. Máme k dispozici live chat, který je k dispozici 24 hodin denně. I v případě, že nás kontaktujete pozdě večer nebo nad ránem, můžete očekávat odpověď hned následující den.

Samozřejmě, během našeho působení jsme se setkali také s problémy a reklamacemi. I když se snažíme maximalizovat kvalitu našich služeb, musíme uznat, že občas se vyskytnou chyby. I výrobci dílů někdy selžou i lidský faktor na skladě, v přepravě, v doručení také někdy selže. Tvrdit, že vše funguje na 100%, by bylo neupřímné, protože to prostě není pravda.

Nicméně, snažíme se neustále zlepšovat a udržovat si důvěru našich zákazníků. Někdy i na naše vlastní náklady řešíme situace, abychom zabezpečili jejich spokojenost a udrželi si jejich věrnost. Díky tomu můžeme s hrdostí říci, že jsme si získali velmi dobrou odezvu a zpětnou vazbu od našich zákazníků. To vidíme i na našich objednávkách, jelikož zákazníci se k nám neustále vracejí.